5 Şubat 2015 Perşembe

Bir Fırsat Duyurusu

Eveet ilk postta da bahsettiğim üzere yavaş yavaş sizlerle Oriflame fırsatlarını paylaşmak istiyorum. 

Şubat ayını diğerlerinden ayıran özelliği nedir diye sorulsa, toplamda 28 günden ibaret olmasından ziyade "14 Şubat"ı içeriyor oluşu gelir akıllara değil mi :) Oriflame'in Şubat katoluğu da bu tema ekseninde kampanyalara yer vermiş tabi ki. Katoloğa hemen göz atmak isteyenler buyurabilirler

Aslında katologdaki birbirinden güzel ürünlerden söz etmeden önce, bu ay benim en çok hoşuma giden ve de sadece danışmanlara özel olan fırsatlardan birine yer vermek istiyorum bu paylaşımımda.

Oriflame Milk Honey


En sevdiğim serilerden biri olan "Milk&Honey"nin banyo seti... İçinde Milk&Honey Gold Şampuan, Milk&Honey Sıvı Sabun, Milk&Honey Katı Sabun, Milk Honey Kremli Duş Jeli yer alıyor ve özel çantasıyla birlikte geliyor. 



Oriflame ile Kat Kat Kazan


Ne kadara peki?

Sadece 11.99 TL

Beğendiniz mi? Ben bayıldım sahiden de. Çünkü Oriflame'in en sevdiğim serilerinden biri olan Milk&Honey, organik süt proteini ve bal özleri içermekte. Harika kokusuna da bayılıyorum ayrıca.






Yukarıda da belirttiğim üzere bu, danışmanlara özel fırsatlardan yalnızca birisi.










Diğer fırsatları öğrenmek isteyenler ile öncelikle mail adresimden iletişime geçebiliriz. (ozgekayaoglu@gmail.com)

Şimdilik böylee, devam edecek ;)

Sevgiler..

4 yorum:

  1. sevgili zeze,
    milk honey serisi gerçekten de çok kaliteli!
    kokusu da mis, bayılıyorum ben de;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen el kremi, vücut losyonu, sıvı sabunu ve yukarıdaki banyo serisi hepsi muhteşem :)

      Sil
  2. merhaba. Blogunu izlemeye aliyorum. Seni de beklerim.
    Azerbaycanda da oriflame firmasi çalişiyor. Bir şeyi anlayamadım. Bu firsatlar azerbaycan içindemi geçerli? Ve şubat katalogu aynimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ilginiz için :)

      sorularınızı araştıracağım ve bilgi vereceğim, sevgiler :)

      Sil